Technologie
Motor SUBARU BOXER
V motoru typu boxer, neboli plochém motoru, se písty pohybují proti sobě v horizontálním směru. Subaru je věrné motoru typu boxer už více než 50 let, především vzhledem k výhodám,
které nabízí ve srovnání s ostatními typy motorů. Motor boxer je zárukou odolnosti a spolehlivého výkonu ve všech typech vozů.
Výkon pro běh na dlouhou trať
Plochý tvar motoru se ze své podstaty vyznačuje robustností a ideálním vyvážením. Výsledkem jsou v porovnání s jinými motory mnohem menší vibrace.
Lepší stabilita
Nízko položené těžiště plochého motoru nabízí v přímém srovnání s ostatními koncepcemi motorů mnohem lepší horizontální vyvážení.
Pohon všech kol Symmetrical AWD (SYMMETRICAL ALL-WHEEL DRIVE)
Systém symetrického pohonu všech kol Subaru Symmetrical AWD rozděluje hnací sílu na všechna kola a zajišťuje lepší trakci za mokra a na kluzkém povrchu.
Systém je koncipován horizontálně a symetricky. Má velmi nízko položené těžiště a přispívá tak ke stabilnější a bezpečnější jízdě.
Lineartronic + Active Torque Split AWD
Převodovka Lineartronic dokáže v rámci svého rozsahu nabídnout jakýkoliv převodový poměr a umožňuje tak plynulou změnu převodu bez jakýchkoliv rázů. Udržuje motor v rozsahu největší účinnosti a zajišťuje efektivní a hladkou akceleraci a ideální jízdní vlastnosti a současně snižuje spotřebu.
Lineatronic je vždy doplněn o systém aktivního rozdělování točivého momentu mezi nápravy. Standardní rozdělení točivého momentu je 60 % na přední a 40 % na zadní nápravu. V závislosti na aktuálních podmínkách je pak rozdělení točivého momentu upravováno až na poměr 50/50.
Globální platforma Subaru Global Platform - SGP je základem, na němž vyjede celá škála vozů Subaru další generace. Významně přispívá k vyšší úrovni bezpečnosti a lepším jízdním vlastnostem.
Mimo to nabízí také unikátní pocit z řízení, který lze zažít pouze ve vozech Subaru. Tato platforma je budoucností Subaru, nabízející ještě více bezstarostné zábavy pro řidiče, i pro ostatní cestující.
1. Více zábavy za volantem
Lepší reakce řízení dovolují řidiči vést auto přesně tak, jak zamýšlí, a snižují také riziko nehody. Výsledkem je automobil mnohem bezpečnější a zároveň poskytující větší radost z jízdy, dokonce i na dlouhých cestách. I se svou zvýšenou světlou výškou si zbrusu nové SUBARU XV poradí se zatáčkami jako standardní osobní vůz.
2. Jízdní komfort
Vyšší tuhost karoserie, tužší tlumiče a stabilizátory efektivně absorbují rázy a zajišťují komfortní jízdu dokonce na nerovném povrchu. Při dlouhých cestách si tak užijete více komfortu a pocítíte méně únavy.
3. Komfortní interiér
Nepříjemné vibrace a hlučnost byly minimalizovány tak, aby si cestující maximálně užili jízdu. Pečlivě naladěný podvozek a tuhá karoserie nabízejí pohodlí pro všechny cestující.